Interneto puslapius kurti tapo labai lengva. Pasižiūrėkite, kad ir į Wix.com, kuris aptarnaujamas Lietuvoje – viską galima pasidaryti be profesionalaus dizainerio ir programuotojo. Tiesa, kainuos labai nedaug – tik tiek, kiek reikia nuimti reklaminę juostelę. Tokių įrankių yra ir daugiau, žymiausias jų yra Weebly.com. Nors su šiais nemokamais įrankiais paprasta ir patogu dirbti, dauguma verslų renkasi kitą alternatyvą – WordPress turinio valdymo sistemą. Ten irgi viskas paprasta, o svarbiausia – ją valdyti gali bet kuris programuotojas.
Interneto puslapių karalystėje visada vyksta įvairūs sujudimai, sukrutimai. Programuotojų Lietuvoje nedaug, todėl daugybė verslų ieško kitų galimybių save reklamuoti internete. Tinklaraštis – dar vis labai galingas įrankis pasaulyje, Lietuvoje atgimsta kitomis spalvomis.
Įmonės dažniausiai kuria savo tinklaraščius norėdamos pateikti savo klientams (esamiems ir būsimiems) bei visuomenei savo informaciją, nuomonę, specialius pasiūlymus. Taip tinklaraščiai tampa savotišku ruporu, įmonės oficiozu, pranešančiu naujienas per tos įmonės prizmę. Paklausite, o kur objektyvumas?.. Deja, šioje srityje jokiu objektyvumu nekvepia, nes tinklaraštis – subjektyvus leidinys, siekiantis pateikti tendencingą informaciją. Visi tai žino ir nė kiek dėl to neišgyvena…
Reklama internete yra pigi. Paspaudimas – 20-50 centų yra vidurkis. Tiek kainuoja atvesti vieną vartotoją. Jei imtis SEO priemonių, vieno vartotojo atvedimas gali kainuoti dar mažiau, jei vertinamas ilgas laikotarpis. Taip, kai kas sugeba atvesti lankytojus ir vos už 0,0001 euro. Tai itin nedidelė investicija, nes interneto reklamos galimybės iš tiesų yra neribotos, jei tik idėja ir strategija yra gera ir apskaičiuota.
Interneto puslapių karalystė pakvaišusi dėl SEO. Nieko nuostabaus – juk tai labai madinga ir perspektyvu! Iš tiesų, joks SEO nepadės, jei paslaugos ar prekės, kurias siūlo verslas nėra pakankamai kokybiškai ir gerai pristatytos. Čia jau reikia turinio, o ne tik SEO. Geras turinys kainuoja nemažai. SEO kainuoja pigiai. Ką rinktis – greitą efektą ar lėtesnį, bet su ilgesne išliekamaja verte? Čia jau dilema mūsų verslininkams, kurie planuoja savo verslo ateitį. Vieni jų įsitikinę, kad verslo situacija pablogės bet kurią dieną, dėl to į ilgalaikius projektus neinvestuoja. Kiti, priešingai, investuoja ir žiūri kelerius metus į priekį. Tokiems SEO – geriausias variantas. Gaila, kad jų mažai…
Karalystėje vis atsiranda kažkas naujo, netikėto. Naujausia interneto reklamos forma – virtualus turas. Tai itin interaktyvi reklama, apjungianti 360 laipsnių fotografijas (panoramas) ir standartinę video, garso ir vaizdo reklamą. Virtualiame ture galima patalpinti reklaminius klipus, įgarsinti reklamine žinute, kol lankytojas dairosi aplink, pateikti nuorodas į Facebook puslapį ir t.t. Iš tiesų tai labai įspūdingas dalykas, gaila, kad tinka ne visiems…
Interneto puslapių karalystė visada įdomi ir jaudinanti. Užeikite, domėkitės, stebėkitės, mokykitės…