FRONDITA, UAB veikla, kuri padės būsimiesiems verslininkams

buhalterija

Nors Lietuvos ekonominis lygis ir auga, tačiau paprastas darbuotojas mažai jaučia kažkokį pakylėjimą, todėl vis daugiau žmonių nusprendžia pradėti savo verslą. O nuosavo verslo pradžia niekada nebūna lengva. Vien verslo įteisinimas reikalauja atitinkamų žinių ir kantrybės, kurios tikrai prireiks, norint įveikti visus biurokratinius slenksčius. Kita vertus, nėra padėties be išeities. FRONDITA, UAB veikla siekia padėti būsimiesiems verslininkams įkurti verslą be jokio streso ir galvos skausmo.

Kaip viskas veikia?

Išties viskas labai paprasta. Jei nusprendėte atsidaryti savo įmonę, jums tereikia susisiekti su FRONDITA specialistais, o visa kita jie padarys už jus. Tai reiškia, kad kvalifikuoti ir ilgametę darbo patirtį turintys profesionalai už jus sutvarkys visus dokumentus, kurie yra būtini, norint užregistruoti įmonę.  Taigi, jums nereikės naršyti po mokesčių inspekcijos ir kitų valstybinių institucijų puslapius, kol išsiaiškinsite, kur ir kokius dokumentus jums reikia pateikti, nereikės šifruoti ne žmonių kalba parašytų teisinių dokumentų ir kitų informacijos šaltinių, nes visa tai padarys už jus.

Ar tai mokama paslauga? Įmonių steigimas – verslas, todėl niekas tiesiog iš geros valios nedaro tokių dalykų. Visgi, FRONDITA, UAB veikla patraukli tuo, kad čia aukščiausios kokybės paslaugas galite įsigyti už piniginei draugišką kainą. Kita vertus, jei vis dar svarstote ar išties verta įmonės steigimo reikalus patikėti kitiems asmenims, nes pačiam padaryti juk nieko nekainuoja, gerai pagalvokite, kiek laiko iššvaistytumėte, ar iš karto visus dokumentus pavyktų užpildyti teisingai ir pan. Juk ne veltui sakoma, kad laikas tai pinigai, vertinkite jį.

Galiausiai reikia paminėti, kad FRONDITA, UAB veikla neapsiriboja tik įmonių steigimu. Įmonė taip pat gali pasiūlyti ir profesionalias buhalterinės apskaitos paslaugas, tai ypač pravers tiems būsimiesiems verslininkams, kurie nenori samdyti nuolatinio buhalterio, tačiau nori, kad visa įmonės buhalterija jau nuo pirmų dienų būtų vykdoma teisingai ir ateityje nekiltų jokių problemų su atitinkamomis institucijomis, kurios bet kokias buhalterines klaidas vertina kaip didelį pažeidimą ir ne visada supranta, kad klaidą įvėlėte ne iš blogų paskatų, o tiesiog žmogiškai suklydote.

Parašykite komentarą