Video reklamos kūrimas – efektyviems rezultatams pasiekti

video kurimas 

Jau keletą metų Facebook analizių duomenys nurodo, kad video reklama yra kur kas efektyvesnė už statinius vaizdus ir sulaukia daugiau pasiekiamumo, įsitraukimo, konversijų ir yra pigesnė. Dėl šių priežasčių įmonės į savo strategijas įtraukia ir įvairius filmukus, investuoja ne tik į reklamą pagrindiniuose medijos kanaluose, tokiuose kaip žiniasklaida, bet ir į skaitmeninę rinkodarą. Jei turite savo veiklą arba dirbate rinkodaros bei komunikacijos sferose, greičiausiai video reklamos kūrimas jums itin aktualus. Kaip ieškoti žmonių, su kuriais norėsite bendradarbiauti, ir kaip pasiekti rezultatų su kuo mažesniu biudžetu?

Jei esate nedidelio ar dar tik besikuriančio verslo atstovai, greičiausiai negalite samdyti reklamos agentūrų, kurios sukurtų masiniam naudojimui pritaikytų, aukšto lygio filmukų. Tačiau dėl to nereikėtų pernelyg jaudintis. Ne paslaptis, kad tokių agentūrų darbas įkainojamas itin brangiai, nes turite išlaikyti didelę komandą žmonių, dirbančių su jūsų projektu, pradedant projekto vadovais ir asistentais, baigiant scenaristais ir montuotojais.

Taip pat dažnai pasitaiko situacijų, kai tos pačios agentūros dirba su laisvai samdomais specialistais ar mažesnėmis agentūromis ir užsideda nemažą mokestį. Jei nenorite mokėti dvigubai, tokių paslaugų kaip video reklamos kūrimas galite rasti itin populiarioje platformoje Paslaugos.lt. Čia tereikia atsifiltruoti reikiamą paslaugą, miestą ar kitus aktualius kriterijus, ir ieškoti tinkamų žmonių. Taip pat galite siųsti laišką visiems šios kategorijos specialistams ir rinktis iš jų suformuotų pasiūlymų bei prisistatymų.

Turėkite omenyje, kad didžiausią sėkmę lemia ne pati filmuko kokybė, o idėja. Jei radote puikiai filmuojantį ir montuojantį žmogų ar komandą, tačiau ji stokoja kūrybiškumo ar neįsigilina į užduotį bei pateiktus tikslus, verčiau ieškokite kitos. Dar viena išeitis – atskirai samdytis žmones, kurie atliks video reklamos kūrimą, ir scenaristus. Taip užtikrinsite, kad reklama turės ir puikia idėją, ir jos pateikimą.

Jei jums reikalingi trumpi, momentiniai reklaminiai klipai, galite kreiptis į studentus ar šioje srityje pradedančius žmones. Jie paslaugą atliks pigiau ir gali būti, jog atrasite tikrą talentą, su kuriuo dirbsite ir ateityje.

 

 

 

Įmonių katalogas – neerzinantis, bet vertas dėmesio

katalogasKone visi sutinka, kad internetas yra geras dalykas. Čia gausu naudingų funkcijų. Deja, greta tų funkcijų išsidėstę ir minusai. Kalbama apie žalą, apie tai, kad galima pernelyg atsiriboti nuo tikrovės, pasinerti į virtualų pasaulį ir net nepajusti, kaip susiformuoja žalingi įpročiai. Štai pratiksėjo dešimt minučių, o žmogui jau knieti sužinoti, kas per tą laiką įvyko socialiniame tinkle. Arba praėjo trys dienos, ir jau suskumbama darytis naują profilio nuotrauką… Bet, kaip skelbia pirmas šio straipsnio sakinys, internete yra ir gerų dalykų. Vienas tokių – įmonių katalogas.

Nebandome įteigti, kad socialiniai tinklai turi tik trūkumų. Ne, jie padeda užmegzti kontaktus, turi įvairių pliusų. Vis dėlto erzinančios ypatybės taip pat gana stiprios. Jeigu palygintume socialinius tinklus ir įmonių katalogus, atrastume ir panašumų, ir skirtumų. Be abejonės, panašumas yra tas, kad abi šios platformos egzistuoja internete. (Nors parašėme „egzistuoja“, šis žodis gal ne visai atspindi realybę, mat virtualioje erdvėje esama tiek dinamiškumo, kad tai tikrai gyvybingiau už įprastą egzistenciją.) O kokie gi skirtumai? Pavyzdžiui, šurmulys. Vienus žmones jis erzina, gal ir trikdo, o kiti – ekstravertai – visuomet krypsta jo link. Socialiniuose tinkluose šurmulys – įprastas reiškinys. Įmonių kataloge – kitokia atmosfera. Kodėl? Todėl, kad žanras kitas!

Įmonių katalogas yra priemonė surasti. Paieškų įrankis. Įmonių katalogas – svetainė, kurioje pateikta labai daug naudingos informacijos. Ta informacija nėra reklaminė, niekas neskatina tuoj pat užsisakyti kokią paslaugą ar ką nors įsigyti. Taigi, atspalvis ne reklaminis, o informacinis.

Nėra erzinimo, užtat pravartu. Nėra perdėto blizgesio, bet estetiška. Nėra mokama, bet funkcijos nuostabios. Pagiriamieji žodžiai skiriami ne veltui. Štai prireikė vienetinio drabužio. Kataloge surandate įmonę, kuri teikia šios srities paslaugas. Sugedo automobilis? Randate autoservisą. Ir taip toliau.

Apibendrinant galima teigti, kad internetas yra įvairiais atžvilgiais naudingas, tačiau jame esančios svetainės – itin skirtingos. Kiekviena savaip praverčianti, pateikianti savų pranašumų. Įmonių kataloge pavyksta rasti aktualių sričių įmones – tai puiki priemonė verslo pasaulio atstovams ir asmenims, norintiems pasinaudoti paslaugomis ar įsigyti prekių.

 

 

 

Savaitinis „Maxima“ leidinys atspindi vasaros tendencijas

 prekybos centras

Daugelis žmonių Lietuvoje apsiperka ieškodami nuolaidų ir bandydami jomis pasinaudoti. Tai puikus būdas sutaupyti kasdienėms išlaidoms. Asmeninių finansų ekspertai nuolat kartoja, kad planuotas apsipirkimas – patikimiausias būdas neišleisti daugiau pinigų nei galite sau leisti. Todėl savaitinis „Maxima“ leidinys bei kitos iš anksto skelbiamos akcijos tokiam tikslui gali smarkiai pagelbėti.

Kur ieškoti leidinio?

Tie, kas nuolat stebi prekybos centrų akcijas, žino, kuriomis dienomis keičiasi specialūs pasiūlymai ir kur pirmiausia galima surasti leidinį, skirtą šios savaitės pasiūlymams pristatyti. Tačiau vienas efektyviausių būdų apie akcijas sužinoti pirmam – tai interneto portalas raskakcija.lt Čia skelbiami visų pardavėjų akcijų leidiniai. Tad tai puiki vieta, kurioje pirmas galite sužinoti ne tik apie šios savaitės „Maximos“ akcijas, be ir kokius pasiūlymus pirkėjams yra paruošę kiti prekybos centrai.

Į ką atkreipti dėmesį?

Labai dažnai pamatę akcijas, mes puolame pirkti net nepagalvoję, ar to daikto mums tikrai reikia, ar įsigydami jį mes tikrai sutaupysime. Galite nustebti, kad net per akciją perkant galima išleisti daugiau. Tačiau tokia yra tiesa. Ypač tais atvejais, kai pamatę nuolaidą, čiumpate net kelias prekes. Nors grįžę namo suprantate, kad šios prekės Jums iš viso nereikėjo. Todėl savaitinis „Maxima“ leidinys gali padėti susiplanuoti išlaidas, paskaičiuoti biudžetą bei žinoti, kada kokių prekių reikėtų ieškoti.

Be to, keičiantis metų laikams, keičiasi ir pirkėjų poreikiai. Todėl prekybos centrai vis dažniau į savo savaitinius leidinius įtraukia sezoninius pasiūlymus. Pavyzdžiui, vieną vasaros savaitę siūlomos nuolaidos marinuotiems mėsos gaminiams. Tai ypač populiari prekė šiltuoju metų laiku kai taip ir norisi pavakaroti prie laužo. Galbūt kaip tik savaitgalį ruošiatės išvykti pasilepinti geru oru, o tam ieškojote tinkamos mėsos. Pavartę leidinį, jau žinosite, kur galėsite įsigyti norimų patiekalų.

Be to, dažnai šiltuoju metu laiku galima aptikti nuolaidų lauko augalams, balkonų ir terasų baldams. Tai ypač svarbu perkant ne kasdienes prekes. Pavyzdžiui, kaip tik šiemet planavote įsigyti nedidelį griliuką ar medinių lauko baldų komplektą. Pasidomėkite, galbūt kaip tik naujausias savaitinis „Maxima“ leidinys informuoja apie taikomas nuolaidas šioms prekėms. Sutaupysite savo laiko ir pinigų.

 

 

Kaip padidinti pardavimus

kaip padidinti pardavimusNorite būti pelningi ir sėkmingi? Didinkite pardavimus. Nežinote, kaip? Teks šioje vietoje užsiimti savišvieta. Būdų yra tikrai ne vienas. Šiame straipsnyje paminėsime tik keletą svarbiausių.

Kaip padidinti pardavimus be didesnių investicijų? Reikia tik noro ir… laiko. Jei jo neturite, raskite tą, kas turi… Kitaip nieko nebus, nes naktimis dirbdami pridarysite daugiau nesąmonių, nei gausite naudos.

Skambinkite

Jei siūlote paslaugas – imkite telefoną ir skambinkite. Per dieną padarykite bent 10-20 skambučių ir pasiūlykite savo prekes ar paslaugas. Kruopščiai atsirinkite, kam skambinate. Pasidomėkite tos įmonės veikla, problematika, jos darbuotojais. Visa tai pravers pokalbio metu.

Paskambinę būtinai užfiksuokite skambutį savo užrašuose, pageidautina CRM sistemoje. Ne bėda, yra nemokamų versijų, tad galite naudoti jas, kol užsidirbsite mokamoms ir profesionalioms versijoms. Beje, yra ir keletas lietuviškų CRM, taip pat nemokamai. Paieškokite internete – tikrai rasite kažką naudingo. Svarbu, kad viskas būtų fiksuojama. Net jei žmogus pasakė, kad jūsų paslaugų nereikia, nenuleiskite rankų. Jam paslaugų gali prireikti po mėnesio.

Rašykite

Rašykite el. laiškus. Taip pat paanalizuokite, ar reikia žmonėms jūsų paslaugos. Tada paprasta kalba surašykite, kad matote jų problemas ir galite padėti. Daug laiškų bus ištrinta net neperskaičius, bet per dieną išsiųsti 10 tikrai galite. Pasiruoškite nusiųsti kainas, specialius pasiūlymus, prezentacijas lietuvių ir anglų kalbomis.

Nereikia masiškų laiškų – jie atsiduria spamo dėžėje ir niekada nepasiekia adresato. Kam jums mesti pinigu į balą?

Skelbkitės

Asmeniniai skelbimai – gana galingas mechanizmas tiems, kas nori padidinti pardavimus. Jų ieško tik tie žmonės, kurie yra pasiruošę kažką pirkti ar užsisakyti, tad tai tikslinė auditorija.

Skelbimus dėlioti galima ir savo socialinių tinklų paskyrose – Facebook, LinkedIn, Instagram ir t.t. Tik nereiktų persistengti, nes spamerius ten blokuoja mėnesiui. Tada negalėsite pasiekti savo paskyros ir bendrauti su savo šeima.

Kalbėkitės su žmonėmis

O taip, bendraukite gatvėje, viešajame transporte, su kaimynais. Visiems papasakokite, kuo užsiimate. Tokie pokalbiai leis perduoti žinutę apie jūsų veiklą. Niekada nežinote, kad to pašnekovo draugams ar artimiesiems prireiks jūsų paslaugų ar konsultacijos. Palikite savo vizitinę kortelę su telefono numeriu ir interneto svetainės adresu. Jos veikia būtent tokiais atvejais ir po metų ar daugiau.

Būdų, kaip padidinti pardavimus, yra dar daugiau. Bet esminiai yra šie. Jūs turite rasti laiko bent po 1 valandą per dieną, kad galėtumėte atlikti šiuos veiksmus ir netrukus pamatysite, kaip jūsų verslas neša pelną. Beje, galite ir nesusitvarkyti su gautu krūviu, bet tai jau kita tema.